Hoe voer ik met terugwerkende kracht contracten in?


Het is mogelijk om, behalve het huidige contract van de medewerker, meerdere contracten in te voeren zodat u de personeelsdossiers van uw medewerkers volledig krijgt. Denk aan contracten die de medewerker in het verleden in uw onderneming heeft gehad of een opvolgend contract. In onderstaand stappenplan wordt uitgelegd hoe u contracten met terugwerkende kracht kunt invoeren.


Stap 1

Ga naar de hoofdpagina van uw organisatie:


Hoofdpagina%20organisatie.jpg


Stap 2

Klik op de naam van de medewerker waarbij u een contract met terugwerkende kracht wilt invoeren:


medewerker%20aanklikken..jpg



Stap 3

In het profiel van de medewerker klikt u links in de menubalk op 'Arbeidsrelatie'.


arbeidsrelaties..jpg



Stap 4

U krijgt een overzicht van het huidige en voorgaande contract(en) te zien. Klik rechtsboven op de om een historisch contract toe te voegen:


contract%20toevoegen..jpg


  • Selecteer 'Een ouder contract dat voor het huidige contract ligt'.
  • U loopt nu drie schermen door om het contract compleet te maken.


Een historisch contract is nu toegevoegd. Het is altijd mogelijk deze gegevens te wijzigen. Het verwijderen van een contract is echter niet mogelijk. Wilt u toch dat een contract verwijderd wordt, neem dan contact op met onze klantenservice.