Hoe kan ik vanuit mijn email het dossier van mijn medewerkers verrijken?


U kunt afspraken en overige informatie van medewerkers die in uw email staan makkelijk doorsturen naar humanwave en daarna koppelen aan het dossier van de betreffende medewerker. Dit doet u als volgt:


Stap 1
Om van deze functionaliteit gebruik te maken, dient u eerst in uw persoonlijke instellingen een persoonlijk email adres te genereren.
(Dit adres heeft een unieke code zodat wij u kunnen herkennen en de mails die u naar dat adres stuurt ook bij u in uw inbox kunnen plaatsen.)



Stap 2

Vervolgens stuurt u het mailverkeer dat u toe wilt voegen aan de documenten van een medewerker door naar het e-mailadres dat gegenereerd is.



Stap 3

Wanneer het mailverkeer is doorgestuurd naar het gegenereerde e-mailadres, dan is deze te vinden onder het tabblad 'Inbox'. Vanuit hier kunt u het document aan iemands dossier toevoegen.



Stap 4

Wanneer u op 'Toewijzen' klikt, kunt u o.a. kiezen aan wie u het document wilt toewijzen en wie dit document mag zien.



Stap 5

Het toegewezen document is na het toewijzen te vinden in de documenten van de medewerker.