Hoe zet ik tijdregistratie aan voor mijn medewerkers?


Wanneer u wilt dat u medewerkers zich in en uit checken voor het werk om zo de uren te controleren/af te handelen kunt u dit doen met behulp van de tijdregistratie. Medewerkers kunnen dan via humanwave laten weten op welke tijden ze werken, vooral handig wanneer uw medewerkers geen vaste planning hebben. 


Om gebruik te maken van de tijd moet u dit eerst aanzetten in de instellingen. Dit kunt u aanzetten in de algemene instellingen van de organisatie. 


Stap 1

Ga naar de hoofdpagina van de organisatie.


Hoofdpagina%20organisatie.jpg



Stap 2

Klik op het tandwieltje rechts naast de organisatienaam om naar de instelingen van de organisatie te gaan.


Instellingen%20organisatie.jpg



Stap 3

Onderaan het tabblad Basis' staat onder 'Kenmerken' de optie 'Tijdregistratie'.


tijsregistratie%20aanzetten..jpg



Stap 4

Vink 'Tijdregistratie' aan en klik op bewaar.  


De tijdregistratie staat nu aan en medewerkers kunnen zich nu aan- en afmelden in humanwave.