Acties toevoegen aan herinnering


Via uw organisatie instellingen kunt u instellen dat u herinneringen ontvangt voor bijvoorbeeld verjaardagen, aflopende contracten en documenten. Ook is het ook mogelijk om aan deze herinneringsmail een actie toe te voegen. Bijvoorbeeld wat er allemaal gedaan moet worden wanneer een contract afloopt, zoals het inplannen van een beoordelingsgesprek.


Hoe u deze acties kunt toevoegen aan de herinnering, wordt uitgelegd in deze helpfile. 

 

Stap 1

Ga naar de Algemene Instellingen van de organisatie. Dit doet u door naar de hoofdpagina te gaan en op de organisatienaam te klikken:



Hoofdpagina%20organisatie.jpg


Klik vervolgens op het tandwieltje rechts naast de organisatienaam:



Instellingen%20organisatie.jpg



Stap 2

Klik op het tabblad 'Herinneringen'.



herinneringen%20tabblad..jpg



Stap 3

Klik op het potloodje achter de herinnering om een actie toe te voegen. Voer de actie in. Deze ontvangt u in uw mail met de herinnering. 



herinnering%20actie..jpg