8. Ik kan niet inloggen met de app, hoe kan dat?


Wanneer u niet kunt inloggen in de app van humanwave, kan dit meerdere oorzaken hebben. Hieronder zijn mogelijke oorzaken beschreven met daarbij de oplossing om ervoor te zorgen dat u de app weer kunt gebruiken.


  • U gebruikt het verkeerde account. Zorg ervoor dat u het account gebruikt die gekoppeld is aan humanwave om in te loggen. Wanneer de gebruikersnaam en/of het wachtwoord niet overeenkomen met het account waarmee u de eerste keer heeft ingelogd, zal uw toegang geweigerd worden.
  • Uw versie van de app is verouderd. Wanneer u een (te) oude versie van de app gebruikt kan het zijn dat u niet in kunt loggen. Zorg er daarom voor dat uw app up-to-date is. Dit doet u door de app te updaten wanneer er een nieuwe update beschikbaar is.
  • U heeft geen lopend contract in humanwave. Wanneer uw account binnen humanwave op inactief staat omdat uw contract is verlopen, kunt u geen gebruik meer maken van de app. U krijgt een melding: 'You have no credentials'. Wanneer u wel een lopend contract heeft lopen maar deze niet zichtbaar is in humanwave, raden wij aan om bij uw leidinggevende langs te gaan om dit in humanwave te zetten. Geen contract = geen toegang.