Mailverkeer toevoegen aan dossier medewerker


U kunt uw mailverkeer met een medewerker toevoegen aan het dossier van de medewerker. Dit doet u als volgt:


Stap 1

Ga naar de persoonlijke instellingen door rechts boven op uw naam te klikken:




Stap 2

Ga naar het tabblad 'Instellingen'.


Stap 3

Kies onder 'Inbox' voor 'Genereer'.


Er wordt een e-mailadres gegenereerd.



mS8MRgdZSJlY9iSKU0RI2xXE2F-5yZa6fQ.jpg



Stap 4

Wanneer u het mailcontact met de werknemer doorstuurt (forward) naar dit adres, zal het in uw inbox terecht komen (zie scherm hieronder).


Stap 5

U kunt de mail hierna als document toevoegen aan een medewerker vanuit het tabblad ‘Inbox’ door op ‘Toewijzen’ te klikken. De mail zal dan toegevoegd worden aan de ‘Documenten’ van deze medewerker.


Let op: Voor de afbeeldingen in de mail klikt u linksboven en voor de mailtekst klikt u op 'Notitie'.