Waar kan ik documenten toevoegen aan het personeelsdossier?

Documenten vormen een belangrijk onderdeel van het personeelsdossier. Sommige documenten in het personeelsdossier kunnen zeer vertrouwelijk zijn en mogen alleen ingezien worden door de medewerker en diens manager, en bijvoorbeeld niet door de administratief medewerker binnen de organisatie. 

Toegang tot document
Wanneer u documenten toevoegt kunt u selecteren voor wie het document zichtbaar zal zijn. Om een document toe te voegen moet u de volgende stappen doorlopen:

Stap1
Ga naar het profiel van de betreffende medewerker.


Stap 2
Klik in het menu links op 'Documenten'.

Documenten..jpg

Stap 3 
Klik op het plusje naast 'Documenten' om documenten toe te voegen.

Documenten%20toevoegen..jpg

Stap 4
Wanneer u een document toevoegt, kunt u naast 'Wie kan het zien?' selecteren voor wie het document allemaal zichtbaar is.

Document%20rollen%20toevoegen..jpg



Wanneer er bijvoorbeeld een vertrouwelijk document wordt aangemaakt dat alleen de medewerker en diens manager mogen inzien, selecteert u 'Manager' en 'Persoon zelf'.

Let op: Wanneer u documenten heeft toegevoegd en hier niet de rol heeft geselecteerd die op u van toepassing is, kunt u de documenten niet meer inzien of wijzigen. Wanneer niet duidelijk is welke rol geselecteerd was kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij maken dit graag voor u in orde.