HR-correspondentie heeft in de praktijk niet altijd de hoogste prioriteit.
Toch is het soms (wettelijk) verplicht om medewerkers op de juiste manier te informeren.
En dan wil je wel zeker weten dat je brief klopt.
Maar eerlijk is eerlijk: jij hebt wel wat beters te doen.
Om tijd te besparen én juridisch correct te communiceren, hebben wij zes onmisbare HR-brieven ontwikkeld.
Na aanschaf kan je ze onbeperkt gebruiken binnen jouw organisatie.
Dit zit erin:

Aanzegging verlenging contract bepaalde tijd

Aanzegging verlenging contract onbepaalde tijd

Aanzegging einde contract bepaalde tijd

Ontslagbevestiging bij opzegging door werknemer

Brief bij overtreding bedrijfsvoorschriften (1ste waarschuwing)

Brief bij overtreding bedrijfsvoorschriften (2de waarschuwing)
Alle brieven voldoen aan de wetgeving en zijn direct te gebruiken.
Aanbod
Voor slechts €129,- excl. btw ontvang je:
- 6 brieven als sjabloon (met merge tags)
- 6 brieven als losse documenten
Hoe werkt het?
Stuur een
mail met je “GO’ geef je toestemming tot het uploaden van 12 documenten in de organisatie documenten.
Op onze eerstvolgende factuur zullen wij de €129,- excl, btw in rekening brengen.
Liever een andere brief of een nieuw contract?
Laat het ons weten, we denken graag met je mee.