Niet mogelijk mensen te verlonen bij ontbreken van het buitenlands adres
Wanneer je een medewerker in dienst heeft welke geen inwoner is van Nederland, dan mag je niet het tijdelijke Nederlands woonadres opgeven in de loonaangifte. Wanneer je niet in het bezit bent van het buitenlandse woonadres van de medewerker, is het niet mogelijk deze medewerker te verlonen via humanwave. Het is daarom belangrijk dat je het buitenlandse adres van de medewerker heeft en correct invult in humanwave.
Related Articles
Belang van BSN en adres in de loonaangifte
Als werkgever ben je verplicht om (voor de eerste werkdag) de identiteit van de medewerkers vast te stellen. Indien de medewerker zich niet wil of kan identificeren, dan kun je deze medewerker niet verlonen via Humanwave. Als werkgever kan je immers ...
De medewerker komt in dienst nadat de verloning voor de maand al is gedaan
Wanneer een medewerker begint nadat er al is verloond voor de huidige maand, dan wordt deze medewerker niet automatisch met terugwerkende kracht verloond voor deze maand. De medewerker heeft uiteraard wel recht op een salaris vanaf de ...
Hoe wijzig ik een adres?
De juiste persoonlijke informatie is noodzakelijk om alles up-to-date te houden en de loonaangiftes correct te kunnen verwerken. Dit is met name belangrijk bij adreswijzigingen, die vrij eenvoudig in Humanwave kunnen worden aangepast. In deze ...
Bedrijfsmiddelen zijn aan een locatie te koppelen
Sommige bedrijfsmiddelen zijn gekoppeld aan een bepaalde locatie, denk bijvoorbeeld aan sleutels of gereedschap. In het bedrijfsmiddel kun je aangeven bij welke locatie deze hoort. Stap 1 Ga via Start naar jou organisatie en klik in het linkermenu ...
Hoe ziet het Full Service Proces eruit?
Wanneer je je salarisadministratie hebt uitbesteed aan Humanwave dan betekent dit een verloning met meer inzicht en controle. In het Full Service Proces zal je optimaal samenwerken met onze Salaris Experts. De mutaties, concept loonstroken en ...