Een overzichtelijk personeelsdossier is van groot belang. Om de controle in de documenten te vermakkelijken, hebben wij een rapport ontwikkeld om in 1x te controleren wat de status is van bepaalde documenten bij de medewerkers.
Waarvoor kan ik dit rapport gebruiken?
Denk aan de volgende situaties:
- Je wilt controleren bij wie de verklaring omtrent goed gedrag nog een vervaldatum mist.
- Je wilt controleren of de verplichte documenten (arbeidsovereenkomst, loonbelastingverklaring en identificatie) van alle medewerkers in het systeem staat.
- Je wilt kunnen zien bij wie je de bovenstaande documenten nog mist.
Hoe gebruik ik dit rapport?
Bijvoorbeeld:
Je wilt controleren of alle identificatiebewijzen van de medewerkers in het systeem staan.
Ga naar Rapporten > werknemer gegevens> document overzicht
Selecteer over welk bedrijf je het rapport wilt laden.
Selecteer om welk documenttype het gaat (let op hier mag je er maximaal 5 kiezen).
Pas het datum traject aan naar een langere periode.
Kies een van de groeperingen.
Kies voor 'Verversen'
Je krijgt vervolgens een gelijksoort overzicht als hieronder:
Welke informatie kun je hieruit halen?
- In het bovenstaande screenshot, zie je dat bij Aletta van Schie, Claus Bos en Kim Verburg de identificatie in het dossier staat opgeslagen.
- De documenten zijn toegevoegd door Abdias Garcia.
- Aan het paspoort van Aletta hangt geen vervaldatum.
- Bij Chris Anderson is geen identificatie-document geĆ¼pload.
Vanuit deze lijst kun je direct doorklikken naar de Documenten van de medewerker om daar te bewerken of aan te vullen.