In dienst takenlijst

Hoe kan ik de in dienst takenlijst verrijken?

Om ervoor zorg te dragen dat je niets vergeet wanneer medewerkers in dienst treden, kan je een 'In dienst takenlijst' aanmaken bij de instellingen.
De lijst met 'In dienst taken' is automatisch te gegenereerd bij de laatste stap van het aanmaken van een medewerker binnen Humanwave.

Hoe maak je deze In dienst takenlijst aan?
Ga hiervoor binnen Humanwave naar 'Workflow' en vervolgens de tab 'In dienst'.

Vervolgens zie je rechts boven een tandwiel icoon om taken toe te voegen aan de lijst.


Om je een handje te helpen hebben wij onderstaand een aantal zaken die geregeld moeten worden wanneer een werknemer in dienst treedt verwerkt.

In dienst Taken lijst 
  1. Nieuwe medewerker het intake formulier overhandigen
  2. Arbeidsovereenkomst opmaken en laten ondertekenen door Directie
  3. Ondertekende arbeidsovereenkomst ontvangen
  4. Model opgaaf gegevens voor de loonheffingen ontvangen
  5. Kopie identiteitsbewijs ontvangen
  6. Kopie bankpas ontvangen (voor de verloning) of bankrekeningnummer
  7. Pasfoto opvragen
  8. Personeelshandboek overhandigen
  9. Getekende geheimhoudingsovereenkomst ontvangen
  10. GDPR/AVG document
  11. Kopie van (noodzakelijke) diploma’s/certificaten
  12. Verklaring omtrent gedrag ontvangen
  13. Medewerker aanmelden bij Pensioenfonds
  14. Medewerker aanmelden bij Arbodienst
  15. Medewerker aanmelden bij Verzekeraar
  16. Organisatie informeren over komst nieuwe medewerker
  17. Bedrijfsmiddelen beschikbaar stellen  (laptop en telefoon)
  18. Bewijs van ingebruikname van bedrijfsmiddelen ( bruikleenovereenkomsten)
  19. Werkplek inrichten
  20. Toegang tot (automatiserings)systemen verlenen
  21. E-mail adres aanmaken
  22. Useraccounts aanmaken
  23. Introductie gesprek met leidinggevende op eerste werkdag
  24. Lease auto regelen / aanmelden bij leasemaatschappij
  25. ICE nummer opslaan
  26. Medewerker aanmaken in humanwave
  27. Medewerker dossier aanleggen en delen
  28. Relevante e-mail borgen in dossier van de medewerker
  29. Medewerker uitnodigen voor toegang in humanwave
  30. Medewerker wijzen op humanwave medewerker app video
  31. Medewerker toevoegen aan project in urenregistratie

NB wij gaan ervan uit dat je in de instellingen de notificaties perfect heeft ingesteld zodat je naast de takenlijst ook verder niets zal missen.
    • Related Articles

    • Hoe kan ik de uit-dienst-takenlijst uitbreiden?

      Om ervoor zorg te dragen dat je niets vergeet wanneer medewerkers uit dienst gaan, kan je een Uit-dienst-takenlijst aanmaken bij de instellingen. De lijst met Uit dienst taken wordt dan automatisch gegenereerd zodra een medewerker een einddatum in ...
    • Hoe meld ik mijzelf of een andere medewerker ziek via de web-app?

      Je kan vanuit je dashboard 24/7 online een ziekmelding doorgeven. De ziekmelding wordt automatisch verstuurd naar degene die deze moet bevestigen. Hoe meld ik mijzelf ziek? Stap 1 Ga naar je dashboard in Humanwave door op 'Start' te klikken. Stap 2 ...
    • Hoe kan ik reiskosten salderen?

      Het kan zo zijn dat jouw organisatie het woon-werkverkeer van medewerkers vergoedt tot X aantal kilometers per enkele reis, en voor andere zakelijke kilometers een hoger bedrag vergoed dan de fiscaal vrijgestelde €0,23 per kilometer. Hierdoor worden ...
    • Hoe voer ik een (nieuwe) medewerker in?

      Je kunt verschillende typen medewerkers invoeren. Humanwave ondersteunt behalve contracten met werknemers en stagiaires ook contracten/afspraken met externen zoals gedetacheerden, uitzendkrachten, vrijwilligers en ZZP’ers. In deze helpfile wordt ...
    • Medewerkersprofiel verrijken | Wat kan ik hier allemaal kwijt?

      Heb je alleen de basisgegevens van de medewerker ingevuld, of wil je de medewerker nog verder verrijken? In deze helpfile nemen we alle schermen van het medewerkersprofiel door zodat je precies weet waar je je wat kwijt kan. Ga via Start naar Mensen, ...