Hoe kan ik de in dienst takenlijst verrijken?
Om ervoor zorg te dragen dat je niets vergeet wanneer medewerkers in dienst treden, kan je een 'In dienst takenlijst' aanmaken bij de instellingen.
De lijst met 'In dienst taken' is automatisch te gegenereerd bij de laatste stap van het aanmaken van een medewerker binnen Humanwave.
Hoe maak je deze In dienst takenlijst aan?
Ga hiervoor binnen Humanwave naar 'Workflow' en vervolgens de tab 'In dienst'.
Vervolgens zie je rechts boven een tandwiel icoon om taken toe te voegen aan de lijst.
Om je een handje te helpen hebben wij onderstaand een aantal zaken die geregeld moeten worden wanneer een werknemer in dienst treedt verwerkt.
In dienst Taken lijst
- Nieuwe medewerker het intake formulier overhandigen
- Arbeidsovereenkomst opmaken en laten ondertekenen door Directie
- Ondertekende arbeidsovereenkomst ontvangen
- Model opgaaf gegevens voor de loonheffingen ontvangen
- Kopie identiteitsbewijs ontvangen
- Kopie bankpas ontvangen (voor de verloning) of bankrekeningnummer
- Pasfoto opvragen
- Personeelshandboek overhandigen
- Getekende geheimhoudingsovereenkomst ontvangen
- GDPR/AVG document
- Kopie van (noodzakelijke) diploma’s/certificaten
- Verklaring omtrent gedrag ontvangen
- Medewerker aanmelden bij Pensioenfonds
- Medewerker aanmelden bij Arbodienst
- Medewerker aanmelden bij Verzekeraar
- Organisatie informeren over komst nieuwe medewerker
- Bedrijfsmiddelen beschikbaar stellen (laptop en telefoon)
- Bewijs van ingebruikname van bedrijfsmiddelen ( bruikleenovereenkomsten)
- Werkplek inrichten
- Toegang tot (automatiserings)systemen verlenen
- E-mail adres aanmaken
- Useraccounts aanmaken
- Introductie gesprek met leidinggevende op eerste werkdag
- Lease auto regelen / aanmelden bij leasemaatschappij
- ICE nummer opslaan
- Medewerker aanmaken in humanwave
- Medewerker dossier aanleggen en delen
- Relevante e-mail borgen in dossier van de medewerker
- Medewerker uitnodigen voor toegang in humanwave
- Medewerker wijzen op humanwave medewerker app video
- Medewerker toevoegen aan project in urenregistratie
NB wij gaan ervan uit dat je in de instellingen de notificaties perfect heeft ingesteld zodat je naast de takenlijst ook verder niets zal missen.
Related Articles
Hoe kan ik de uit-dienst-takenlijst uitbreiden?
Om ervoor zorg te dragen dat je niets vergeet wanneer medewerkers uit dienst gaan, kan je een Uit-dienst-takenlijst aanmaken bij de instellingen. De lijst met Uit dienst taken wordt dan automatisch gegenereerd zodra een medewerker een einddatum in ...
Hoe meld ik mijzelf of een andere medewerker ziek via de web-app?
Je kan vanuit je dashboard 24/7 online een ziekmelding doorgeven. De ziekmelding wordt automatisch verstuurd naar degene die deze moet bevestigen. Hoe meld ik mijzelf ziek? Stap 1 Ga naar je dashboard in Humanwave door op 'Start' te klikken. Stap 2 ...
Hoe kan ik reiskosten salderen?
Het kan zo zijn dat jouw organisatie het woon-werkverkeer van medewerkers vergoedt tot X aantal kilometers per enkele reis, en voor andere zakelijke kilometers een hoger bedrag vergoed dan de fiscaal vrijgestelde €0,23 per kilometer. Hierdoor worden ...
Hoe voer ik een (nieuwe) medewerker in?
Je kunt verschillende typen medewerkers invoeren. Humanwave ondersteunt behalve contracten met werknemers en stagiaires ook contracten/afspraken met externen zoals gedetacheerden, uitzendkrachten, vrijwilligers en ZZP’ers. In deze helpfile wordt ...
Medewerkersprofiel verrijken | Wat kan ik hier allemaal kwijt?
Heb je alleen de basisgegevens van de medewerker ingevuld, of wil je de medewerker nog verder verrijken? In deze helpfile nemen we alle schermen van het medewerkersprofiel door zodat je precies weet waar je je wat kwijt kan. Ga via Start naar Mensen, ...