In de zomerperiode krijgen we veel terugkerende vragen. Logisch, want het is dé tijd van inloggen, verlof en voorbereiden op afwezigheid.
Wij hebben de 3 meest gestelde vragen voor je samengebracht:
1 . Medewerker zegt ‘Ik kan niet inloggen, kunnen jullie helpen?’
Als een medewerker niet kan inloggen in de app van Humanwave, kan dit meerdere oorzaken hebben.
De mogelijke oorzaken, samen met de oplossing, hebben wij voor je medewerkers
in deze helpfile verwerkt.
2. Medewerker zegt tegen je ‘Mijn verlofsaldo klopt niet.’ Wat nu?
Medewerkers willen weten waar ze aan toe zijn.
Zodra de zomer dichterbij komt, gaan medewerkers hun verlofsaldo controleren.
Logisch, want dit is iets waar ze veel waarde aan hechten.
Ze weten vaak precies waar ze recht op hebben en als het saldo niet klopt, nemen ze contact met je op.
In
deze helpfile bespreken we een aantal controles die van invloed kunnen zijn op de verlofopbouw.
Wil je dit soort vragen vóór zijn?
Dan adviseren we je om het rapport ‘Verlofsaldi’ te draaien en daarmee een controle uit te voeren.
Zo voorkom je verrassingen én vragen
3. Kan ik alvast mutaties doorgeven voor de volgende run?
Ja, dat kan altijd — graag zelfs!
Je opent in het Salarisportal de periode waarvoor je de mutaties wilt insturen.
Zodra je alles hebt ingevuld en gecontroleerd, kun je de maand indienen.
Dan gaan onze Salaris Experts direct voor je aan de slag!