Je kunt afspraken en overige informatie van medewerkers die in je email staan makkelijk doorsturen naar Humanwave en daarna koppelen aan het dossier van de betreffende medewerker.
Stap 1
Om van deze functionaliteit gebruik te maken, dien je eerst in je persoonlijke instellingen een persoonlijk e-mailadres te genereren.
Dit e-mailadres heeft een unieke code zodat wij jou kunnen herkennen en de mails die je naar dat adres stuurt, ook bij jou in je inbox geplaatst kunnen worden.
Klik op het icoon met jouw afbeelding rechtsboven in het scherm en klik daarna op je naam om naar je persoonlijke instellingen te gaan.
Stap 2
Ga naar de kop 'Instellingen'. In het veld Inbox, zie je de button 'Genereer'.
Klik op deze button om een e-mailadres te genereren.
Stap 3
Wanneer het mailverkeer wordt doorgestuurd naar het gegenereerde e-mailadres, dan worden deze ontvangen in 'Inbox' (let op: wanneer het e-mailadres in de BCC wordt meegenomen komen de mails niet aan).
Vanuit hier kun je het mailverkeer als document toevoegen aan het dossier van de medewerker.
Stap 4
Wanneer je op 'Toewijzen' klikt, kan je onder andere kiezen aan wie je het document wilt toewijzen en wie dit document mag zien.
Stap 5
Het toegewezen document is na het toewijzen te vinden in de documenten van de medewerker.